Veel complimenten voor de uitstraling van onze stand met name voor de banners met ‘DCN familie’. Om onze boodschap verder te verspreiden hebben we weggeef-materialen met ‘doorgeef-effect ‘. 1000 tasjes en post-it blokjes met ons nieuwe beeldmerk zijn uitgedeeld.

Hier was ik naar op zoek’

Ik heb de hele dag over deze beurs gelopen en ben overal geweest.

Pas bij jullie heb ik antwoord op mijn vragen en goede uitleg gekregen’

Bovenstaande werd gezegd door een sporter, die samen met zijn vriendin onze stand bezocht. In de afgelopen 4 beursdagen kregen we veel bedankjes voor een goed advies. Ook veel complimenten voor de uitstraling van onze stand met name voor de banners met ‘DCN familie’. Om onze boodschap verder te verspreiden hebben we weggeef-materialen met ‘doorgeef-effect ‘. 1000 tasjes en post-it blokjes met ons nieuwe beeldmerk zijn uitgedeeld.

Nog een paar cijfers:

  • Ruim 800 mensen vulden een kennistest in. Het begrip koolhydraten is nog steeds lastige materie, blijkt uit onze ‘koolhydratentest’.
  • 350 personen lieten hun mailadres achter om op de hoogte te blijven van onze activiteiten.
  • Ruim 300 mensen hebben een impedantiemeting of huidplooimeting bij ons gedaan.
  • 32 collega’s en studenten hebben de stand bemenst
  • 320 Voedingsdagboeken zijn verkocht, d.w.z. 80 per dag. Ter vergelijking: in voorgaande jaren verkochten we 40 exemplaren per dag

Op zondag kwam An Rijk, DCN-lid van het eerste uur, jarenlang hoofdredacteur van de Nieuwsbrief en erelid van DCN ons bezoeken. Zij toonde zich zeer ingenomen met ‘DCN nieuw stijl’ en bewonderde samen met haar man het nieuwe DCN Voedingsdagboek.